Publicacions

Anuari de la Formació Professional a Barcelona 2016

Ja teniu disponible la revista de l'Anuari de l'FP a Barcelona 2016. Aquesta és la segona edició de l'Anuari que aporta coneixement sobre el sistema integrat de l'FP a la ciutat d'una forma àgil i fresca.

La revista exposa les principals idees a partir d'una analisi integrada dels diferents components l'estudi; la formació professional inicial, la formació per l'ocupació i el mercat de treball. Alhora, incorpora infografies que ajuden a complementar i visibilitzar millor els resultats obtinguts.

Llegir més: Anuari de la Formació Professional a Barcelona 2016

Sectors econòmics emergents

La Fundació BCN Formació Professional, elabora els estudis  Els sectors econòmics emergents i la formació professional a la RMB. Aquestes publicacions desenvolupen una anàlisi econòmica i del mercat laboral vinculat a sectors emergents, a més, analitza quines són les necessites formatives d'aquests a partir d'un treball estret amb el teixit productiu vinculat. Cal esmentar que bona part de les persones expertes que han participat en l'estudi formen part de la Taula Sectorial de Formació Industrial.

Finalment, es  plantegen mesures i recomanacions polítiques per tal que l'oferta d'FP i les necessitats del mercat laboral s'ajustin d'una forma mé eficient i sostenible.

Anuari de l'FP a Barcelona 2015

Ja teniu disponible la revista de l'Anuari de l'FP a Barcelona 2015. Aquesta és la primera edició i aporta les principals conclusions obtingudes en l'edició extensa de l'Anuari de l'FP a Barcelona 2015. La revista exposa les principals idees a partir d'una analisi integrada dels diferents components d'estudi; la formació professional i el mercat de treball. Alhora, incorpora infografies que ajuden a complementar i visibilitzar millor els resultats obtinguts.

Llegir més: Anuari de l'FP a Barcelona 2015

Revista 6a edició Premis FPemprèn, curs 2014-15

Recull dels plans d'empresa presentats a la 6a edició dels Premis FPemprèn el passat 16 de juny del 2015 al Caixa Fòrum Barcelona

Els premis FPemprèn són un reconeixement públic als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional, tant de grau mitjà com de grau superior, de la ciutat de Barcelona.

Llegir més: Revista 6a edició Premis FPemprèn, curs 2014-15