TLN MOBILICAT

TLN MOBILICAT 2017

QUÉ ÉS EL PROJECTECTE TLN MOBILICAT?

El projecte TLN Mobilicat té l’objectiu de promoure la inserció laboral de qualitat de graduats en formació professional mitjançant la creació d’un itinerari personalitzat d’acompanyament i suport amb aprenentatge pràctic i formatiu a diferents ciutats d’Europa.

QUI POT PARTICIPAR?

a) Aquells Joves que compleixin els requisits de garantía juvenil (edat, experiència professional, ocupació, empadronament, etc)

b) Joves amb coneixements de llengua anglesa o la pròpia del país de destí igual o equivalent a un nivell B1

c) Graduats en formació professional (grau mitjà i superior) segons destinació de les famílies professionals següents:

LISBOA

- Agrària (perfils Tècnic/a superior en Paisatgisme i Medi Rural i Tècnic/a en Jardineria i floristeria)

- Administració i Gestió (Tots els cicles)

- Informàtica i comunicacions (perfil Tècnic/a superior en Desenvolupament d'Aplicacions Web)

- Serveis socioculturals i a la comunitat (perfil Tècnic/a superior en Integració Social)

ROMA

- Administració i Gestió (Tots els cicles)

- Comerç i màrqueting (Tots els cicles)

- Hoteleria i Turisme (Tots els cicles)

- Sanitat (Pefils Tècnic/a superior en Higiene Bucodental, Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria i Tècnic/a en Farmàcia i Parafarmàcia)

- Serveis Socioculturals (Tots els cicles)

MUNICH

- Hoteleria i turisme (Tots els cicles)

- Indústries alimentàries (perfil Tècnic/a en Forneria, Pastisseria i Confiteria)

-Electricitat i Electrónica (perfil Tècnic/a en Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques)

- Instal·lació i manteniment (perfil Tècnic/a superior en Mecatrònica Industrial)

- Imatge i so (perfil Tècnic superior en So per Audiovisuals i Espectacles)

- Administració i Gestió (Tots els cicles)

- Serveis Socioculturals (Tots els cicles)

ANVERS

- Administració i Gestió (Tots els cicles)

- Hoteleria i turisme (Tots els cicles)

- Comerç i màrqueting (Tots els cicles)

QUINA PREPRARACIÓ PRÈVIA OFEREIX EL PROJECTE?

- Formació lingüística en les llengües pròpies dels països de destinació (120 hores presencials)

- 2 sessions de preparació intercultural

- Orientació professional

EN QUE CONSISTEIXEN LES PRÀCTIQUES PROFESSIONALS?

- 8 setmanes de pràctiques professionals en una empresa a les ciutats de Munich (Alemanya), Roma (Itàlia), Lisboa (Portugal) o Anvers (Bèlgica).

- 8 accions pedagògiques, culturals i d’orientació professionals

QUINES ACCIONS FINANCIA EL PROJECTE?

- Viatge des de Barcelona a fins les ciutats de destí

- Despeses de manutenció i allotjament

- Assegurança de responsabilitat civil i accidents

EN QUINES DATES ES DESENVOLUPARÀ EL PROJECTE?

- Selecció dels candidats: fins el 12 de febrer de 2018.

- Formació lingüística: Març de 2018.

- Formació pràctica a les ciutats de destí): abril – maig 2018.

FINS QUAN ET POTS INSCRIURE?

- El període d’inscripció finalitza el 9 de febrer de 2018

ON POTS REBRE MÉS INFORMACIÓ?

Plaça Espanya 5 08014

934132101

PROJECTE COORDINAT PER:

FUNDACIÓ BCN FORMACIÓ PROFESSIONAL

ASSOCIACIÓ XARXA FP

CONSELL COMARCAL DEL BARCELONÉS

OFICINA JOVE- CENTRE EUROPA JOVE

PROJECTE FINANÇAT PER

Fons Social Europeu (FSE)

Servei d'Ocpació de Catalunya (SOC) - Generalitat de Catalunya

TLN MOBILICAT 2016

TLN MOBILICAT

El projecte TLN Mobilicat 2016 tenía l’objectiu de promoure la inserció laboral de qualitat de graduats en formació professional mitjançant la creació d’un itinerari personalitzat d’acompanyament i suport amb aprenentatge pràctic i formatiu a Alemanya.

12 Joves inscrits a Garantia Juvenil de les famílies professionals Serveis Socioculturals i a la comunitat,  Imatge i So,, Administració i Gestió, Turisme i Hoteleria, i Transport i Manteniment de Vehicles van realitzar una estada de 3 mesos a les ciutats de Munich i Colònia durant el 2016.

ROMA

- Administració i finances

- Comerç i màrqueting

- Hoteleria i turisme