Port Innova

Diapositiva1

La Fundació BCN Formació Professional col·labora en el projecte Port Innova, impulsat per Induct i Port de Barcelona-Port 2000, el qual té per objectiu esdevenir un punt de trobada on empreses del Port de Barcelona, centres educatius, emprenedors i la ciutadania puguin impulsar la generació de valor econòmic i social, a través de reptes d’innovació, triats per les empreses, que hauran de resoldre estudiants creatius i emprenedors mitjançant les seves idees.

La metodologia, Challenge-Based Learning o Aprenentatge basat en reptes, es basa en el desenvolupament de projectes per part dels estudiants de Formació Professional que donin resposta als reptes plantejats per les empreses participants del Port. L'objectiu és que els alumnes desenvolupin les competències de comunicació, exploració, innovació i d'emprenedoria, mitjançant el desenvolupament de projectes.

El més important és el procés i l'element clau, la innovació: Reptes> Idees > Projectes

2a EDICIÓ PORT INNOVA. Curs 2016-2017

La primera edició ha estat un èxit, i així ho han expressat tots els participants. D’aquesta manera, s’ha decidit tornar a repetir l’experiència amb la voluntat de que encara sigui millor.

RESOLUCIÓ DE CENTRES QUE PARTICIPARAN EN EL PROJECTE, CURS 2016-17
Els centres i empreses que participaran en el projecte durant el curs 2016-17 són:

CENTRES EMPRESES
1. La Salle Barceloneta 1. ADIF
2. Institut de Nàutica de Barcelona 2. Autoritat Portuària de Barcelona (APB)
3. Institut Ausiàs March 3. Barcelona Europe South Terminal (BEST)
4. Escola Tècnico-Professional Xavier 4. Caprabo
5. Institut Narcís Monturiol 5. Cemesa
6. Institut Joan Brossa 6. Dortoka
7. Bemen 3 7. Fundació Navegació Oceànica Barcelona (FNOB)
8. Escola de Mitjans Audiovisuals EMAV 8. Ibercondor
9. Sagrat Cor Sarrià 9. Marmedsa Noatum Maritime