ERASMUS+

El nou programa europeu Erasmus+ permetrà que estudiants, graduats i docents de Formació Professional puguin formar-se o realitzar practiques en institucions o empreses dels diferents països de la Unió Europea.

La Fundació BCN Formació professional, de forma coordinada amb els centres de formació professional de Barcelona, gestiona els següents projectes de mobilitat internacional:

Erasmus+ d’Educació Superior: Projecte destinat a estudiants i graduats en els diferents cicles formatius de grau superior que permetrà que realitzin 2 mesos de pràctiques en empreses Europees.

Erasmus+ Formació Professional: Projecte destinat a graduats en els diferents cicles formatius de grau mitjà que permetrà que realitzin 2 mesos de pràctiques en empreses Europees.

Erasmus+ Professionals de la Formació Professional: Projecte destinat a docents de formació professional que permetrà que visitin diferents països i institucions rellevants en matèria de formació professional.

Vídeo: La mobilitat comença a casa

Vídeo: Valoració de la mobilitat internacional