PREMIS FPEMPRÈN

Un camí per a aprendre a emprendre

ImatgeFPempren

Els Premis FPemprèn són un reconeixement públic als millors projectes empresarials realitzats per estudiants de Formació Professional dels instituts i centres d’FP de Barcelona.

La finalitat del concurs és potenciar el reconeixement i el prestigi social de la formació professional, així com recuperar els valors del treball entre els estudiants de la formació professional, molt especialment aquells relacionats amb la iniciativa i l’esperit emprenedor.

Els principals objectius d’aquests Premis són: 1) Impulsar el disseny i la creació de projectes empresarials innovadors en els centres d’FP, 2) Potenciar els valors de la cultura emprenedora entre els estudiants d’FP i 3) Donar formació i suport sobre emprenedoria als estudiants d’FP que volen fer realitat el seu projecte d’empresa o la seva idea de negoci.

7a EDICIÓ PREMIS FP EMPRÈN

Nova convocatòria per participar als Premis FPemprèn, curs 2015-16

Presentació dels projectes

1a fase: Preinscripció dels projectes i participants:

Els participants hauran de formalitzar la seva participació, presentant al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. fins les 14h del dia 19 d’abril la següent documentació:

1. Carta de sol·licitud, dirigida al gerent de la Fundació BCN Formació Professional, especificant el projecte que es presenta, el cicle formatiu i el centre al qual pertany.
  2. Fitxa Identificativa del projecte, l’equip i l’Institut que el presenta (Annex 2).
  3. Certificat de l’Institut conforme els alumnes que constitueixen l’equip estan matriculats en un cicle formatiu de grau superior o de grau mitjà del mateix.
  4. Fotocòpia del DNI dels alumnes participants.
  5. Resum executiu del projecte (Annex 3).

2a fase: Presentació dels projectes:

Els projectes i alumnat preinscrits hauran d’enviar al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. fins les 14h del dia 17 de maig la següent documentació:

2. Pla d’Empresa (continguts mínims a l’Annex 4)
  3. Signatura dels drets d’imatge (Annex 5)
  4. Vídeo del projecte presentat (Annex 6)
  5. Altra tipus d’informació i documentació relativa al projecte.

EDICIONS ANTERIORS:

Vídeo de l'acte d'entrega dels Premis FPemprèn, 5a edició (2014)
Vídeo del Biz Barcelona 2014
Convocatòria de premsa. Ajuntament de Barcelona

- Guanyadors i finalistes de les 6 edicions dels premis:

6edicions

- Revista

Des de la primera edició dels premis, la Fundació elabora una revista que recull totes les experiències presentades a cada convocatòria:

1a edició, curs 2009-10.
2a edició, curs 2010-11.
3a edició, curs 2011-12.
- 4a edició, curs 2012-13.
- 5a edició, curs 2013-14.
- 6a edició, curs 2014-15.