Guia FP

A la Guia de la Formació Professional de Barcelona pots consultar tota l'oferta educativa de Formació Professional i dels Programes de Formació i Inserció (PFI). Amb aquesta s’obté una detallada informació dels 318 títols que s’imparteixen a la ciutat, els centres on es realitzen, la durada dels cursos, els torns, les sortides professionals, la inserció laboral, etc.

La Guia FP ofereix la possibilitat de cercar per estudis i per centres agrupats pels respectius districtes, contactar directament amb els centres que imparteixen els estudis i consultar informació sobre requisits i tràmits a seguir. Per a facilitar al màxim la cerca d’informació, la Guia FP ofereix poder enviar un mail directament al centre, si disposen de xarxes socials, web, etc.

Pots veure tota la informació des de la nostra web el teu mòbil, tauleta: Us podeu baixar l’aplicació des del següent enllaç:

ANDROID

iOS