Pla Estratègic 2012-2015

El 17 de desembre el Patronat de la Fundació va aprovar el nou Pla Estratègic 2012-2015 que incorpora moltes de les mesures proposades en la jornada Tribuna FP de novembre del 2011 i que desplega un conjunt de propostes d’actuació sobre sis eixos distints: 1) Coneixement i innovació, 2) Difusió i orientació, 3) Competència i qualificació, 4) Cultura del treball i emprenedoria, 5) Internacionalització i mobilitat i 6) Integració, referència i universitat.
El PE 2012-2015 ha permès definir l’estratègia de Barcelona en matèria d’FP pels propers anys, una estratègia que va ser presentada en el Plenari de l’Ajuntament de Barcelona del passat 21 de desembre i que impulsarà diferents accions per a promoure, enfortir i potenciar la innovació, el coneixement i la qualificació dels joves i la internacionalització de l’FP a la ciutat de Barcelona.

Adjunts:
Descarregar aquest arxiu (pla estratègic definitiu_color.pdf)Pla Estratègic 2012-2015[Pla Estratègic 2012-2015]2865 Kb