Nova convocatòria Pla de Mesures Innovació a l'FP, curs 2017-2018

La Fundació BCN Formació Professional ha fet pública la nova convocatòria d'ajuts per al curs 2017-2018 a mesures que promoguin la qualitat i la innovació en el sistema de formació professional.

Amb el Pla de Mesures Innovació a l'FP, es posa l'èmfasi a tots aquells factors que afavoreixen la qualitat i la innovació en l'educació i que pertanyen a l’àmbit d’actuació dels centres d’FP a través de l’experimentació, el foment de les competències clau i professionals, el treball en equip i en col·laboració amb altres agents i/o centres educatius, el treball i l’aprenentatge per projectes, l’orientació educativa i professional, la millora de l’èxit educatiu, entre altres elements clau d’innovació educativa.

La convocatòria, que compta amb el suport de l'Àrea Metropolitana de Barcelona i la Diputació de Barcelona, s'adreça a centres i/o instituts que imparteixen ensenyaments de Formació Professional inicial a la província de Barcelona. Els projectes poden ser aplicats a qualsevol cicle formatiu de grau mitjà i/o de grau superior que el centre tingui autoritzat oficialment per part de l’Administració competent.

Consulta les bases.

Més informació aquí.