Premis Dona TIC 2017

El passat 14 de desembre es van lliurar els premis DONA I TIC en el marc del 12×12 Congress “La trobada de les TIC de Cap d’Any a l’auditori de l’Edifici Imagina de Barcelona.

Els premis Dona TIC volen reconèixer i posar en valor el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de l'àmbit de les TIC. Així com també, es vol animar a que les joves cursin estudis científico-tècnics, el que es coneix com STEM (Science, Technology, Engineering and Math).

En aquesta 3ª edició la Fundació BCN Formació Professional ha estat membre del jurat i per primer cop s’ha incorporat la categoria Estudiant TIC FP que va recaure en Marina Blasco, estudiant del CFGS Sistemes de Telecomunicacions i Informàtica de l’Institut Escola del Treball de Barcelona.

Moltes Felicitats a totes les guanyadores i en especial a Marina Blasco i a l’Escola del Treball!

foto premis Dona i Tic