Barcelona Maker Faire i l'FP

La Fundació BCN Formació Professional i la Taula sectorial de Formació Industrial són partners de la Barcelona Maker Faire que es celebrarà els dies 17 i 18 de juny al Pavelló italià de Fira de Barcelona.

Maker Faire, és un esdeveniment per a tota la família, organitzat per Fab Lab Barcelona, Soko i Sonar+D amb el suport de Maker Magazine, l’Ajuntament de Barcelona i In(3D)ustry i l’Obra social La Caixa. Durant dos dies es mostraran més de 200 projectes, live demos i tallers enfocats a la creativitat, innovació i tecnologies líders com Robòtica, Big Data, Realitat Augmentada, Impressió 3D, Fabricació digital, Visió per Computador, Internet de les Coses o Drons.

La Maker Faire de Barcelona vol contribuir a promoure la imaginació, la creativitat, la innovació i l’aprenentatge de noves habilitats i idees. Un esdeveniment que pot ajudar a inspirar als i les joves a estudiar FP industrial i aprendre fent (learning by doing) aquelles tecnologies que a hores d’ara ja està demanant la indústria 4.0.

L’entrada és gratuïta però cal registrar-se previament http://barcelona.makerfaire.com/tickets/

Us animem a participar-hi!!

mf 17 facebook image 1