Visita Bcn Industry Week 2017

Aquest a segona edició de 2017 Fira de Barcelona ha agrupat 8 salons industrials en un mateix expai (Expoquímia, Eurosurfas, Equiplast, IoT Solutions World Congress i In(3D)ustry en el marc de la Barcelona Industry Week que va tenir lloc del 2 al 6 d’octubre de 2017 amb un èxit important de participants, posicionat BCN com a capital de la indústria 4.0.

Llegir més: Visita Bcn Industry Week 2017

Mobilitat internacional a Finlàndia

La Fundació BCN Formació Professional ha participat en el projecte InnovECVET (ERASMUS +)  impulsat per Xarxa FP, a Rovaniemi  Lappi (Finlàndia) del 24 al 29 de setembre de 2017.

InnovECVET  respon a la voluntat i compromís d’involucrar als centres d’FP en processos d’innovació presents a d’altres realitats educatives europees. En aquest projecte hem pogut aprendre i analitzar l’FP a Finlàndia, un sistema innovador i disruptiu amb una important reforma educativa en marxa i un sistema de transferència de crèdits (ECVET) que permet l’aplicació al nostre país.

Aquesta mobilitat internacional ha estat integrada per 17 participants entre directors, responsables de mobilitat internacional i docents de 14 centres d’FP de Reus, Madrid, Alcoi, i Barcelona, ha resultat una molt bona experiència professional i personal per a totes i tots els integrants.

Llegir més: Mobilitat internacional a Finlàndia

Revista 8a edició Premis FPemprèn

Ja podeu consultar la revista de la 8a edició dels Premis FPemprèn, els quals van tenir lloc el passat 20 de juny de 2017 a l’Auditori del Caixa Forum.

En ella queden recollits els 58 projectes emprenedors que han estat presentats en aquesta última edició, amb més de 180 alumnes d’FP que hi han participat.

Llegir més: Revista 8a edició Premis FPemprèn

Resolució Convocatòria PFI 2017_2018

La Fundació BCN Formació Professional fa publica la resolució de la convocatòria d’ajuts per impartir Programes de formació i inserció (en la modalitat de Plans d’Iniciació Professional) el curs 2017-2018.

Es cofinançaran 22 Porgrames de formació i inserció de 12 perfils professionals, que s'impartiran en 12 entitas i 3 centres educatius de la ciutat, amb una oferta de 369 places, adreçades a joves d’entre 16 i 21 anys que NO hagin graduat en Educació Secundària Obligatòria.

Resolució de PFI 2017_2018

Els centres i entitats beneficiaries hauran de presentar els documents d'acceptació de l'ajut a la Fundació abans del 16 d'octubre de 2017.

Llegir més: Resolució Convocatòria PFI 2017_2018

Nova convocatòria d'ajuts per impartir PFI 2017-2018

A partir del 17 de juliol i fins al 21 estarà oberta la nova Convocatòria d’Ajuts de la Fundació BCN Formació Professional i l'Ajuntament de Barcelona per a impartir Programes de Formació i Inserció el curs 2017-2018, en el marc del Pla 16-19.

S’hi poden presentar centres educatius privats i entitats de Barcelona autoritzades pel Departament d’Ensenyament per impartir aquests Programes.

L’Ajuntament de Barcelona des del 2012 aposta per millorar l’èxit educatiu dels i les joves de 16 a 21 anys que no han graduat en l’ESO.

Llegir més: Nova convocatòria d'ajuts per impartir PFI 2017-2018