abril

3a reunió transnacional del projecte europeu KA2 EU Water Challenge VET Hub
Entre els dies 18 i 19 d'abril es va celebrar la tercera reunió del projecte. Durant la trobada, es van presentar els resultats del taller de prototipatge o Prototype VET Lab que es va dur a terme el darrer mes de febrer, en el que els grups participants van concretar les seves idees en un prototip real per a donar solucions al repte d'Agbar sobre com millorar la gestió de l'aigua a la ciutat robot de Metròpolis.

març

Estrenem Pòdcast a la Fundació BCN FP: us presentem "ARA FP".
Un espai on es debatrà sobre les últimes tendències en l'FP, es compartiran consells pràctics, es destaparan experiències inspiradores... Fomentarem un diàleg dinàmic i enriquidor, i reafirmem un cop més el nostre compromís de promoure l'FP i d'aconseguir que sigui més accessible i reconeguda per a tots. No us perdeu aquesta nova aventura, estigueu preparats per explorar el futur de l'aprenentatge amb "Ara FP"!

març

REBUILD Expo & Congress 2024
La Fundació BCN Formació Professional, junt amb Barcelona Activa, ha participat els dies 20 i 21 de març a REBUILD Expo & Congress a Madrid, l'esdeveniment de referència de Construcció industrialitzada, digitalització i sostenibilitat.
Apunta't als FPconsolida
Logo Xarxa FP

Selecciona el teu col·lectiu

Proper esdeveniment

Dies

Hores

Minuts

Segons

Presentació estudi

Presentació "Els sectors econòmics emergents i la formació professional a la RMB: INDÚSTRIES CULTURALS i CREATIVES" 🗓️22 abril 🕘09.15h 📍Cèntric Espai Cultural, El Prat de Llobregat.

22/04/2024 09:00